NorgesSpill er tilbake!

Schjærven Reklamebyrå fikk i oppgave å relansere NorgesSpill som et underholdende kasinospill for både kvinner og menn.


Vi skulle skape et konsept som skulle være underholdende og underbygge gleden ved det å spille.

Kampanjens mål er å øke både salg og gi økt oppmerksomhet rundt merkevaren Norgesspill i kampanjeperioden.

Idéen som filmen bygger på var å gi et lite humoristisk innblikk i det som foregår inne i kasinoet til Norgesspill. Spillikonene kommer til live og prøver å spille etter beste evne.

Når ikonene kommer til liv, får de forskjellige personligheter. Noen er veldig «PÅ», noen er usikre, noen flinke til å skøyte, andre litt ustø. Dette gir en fin dynamikk mellom karakterene og gir rom for lett action, humor og glede.

Designet skal også underbygge glede og at det er morsomt å spille på Norgesspill. Fra å være mørkeblått og merkantilt er fargepaletten nå i sterke, varme og positive toner.


Se juleversjonen av reklamefilmen her: