Ny digital rådgiver på plass i Schjærven Reklamebyrå

Susanne Vedvik Kalleberg har hjerte for retail og en profil som passer perfekt for retailsatsingen til Schjærven Reklamebyrå. Nå er hun på plass i Mølleparken 4 og er klar for å bidra inn i et sterkt retailmiljø.

– Lysten til å kombinere retail med det digitale begynte allerede da jeg jobbet som butikksjef, men jeg fant fort ut at jeg ville mer. Jeg begynte reisen min i retail reklamebyrået FOLL i rollen som digital spesialist. Nylig var jeg også en kort tur innom PR- og kommunikasjonsbyrået Nucleus hvor jeg jobbet som digital rådgiver, men retail-savnet begynte å melde seg. 

– I Schjærven Reklamebyrå føles det som at jeg har kommet hjem. Jeg liker hvordan Schjærven forholder seg til new retail ved å bruke innsikt og den kreative tilnærmingen til å tenke nytt, på alt fra merkevare til produkt og utvikling av retailkonsepter. I rollen min som digital rådgiver skal jeg hjelpe kundene våre til å se mulighetene som finnes i de tradisjonelle og digitale kanalene. Jeg skal jobbe strategisk gjennom hele verdikjeden fra merkevare til produktet – og hele veien ut i butikk. Det er spennende å jobbe i en bransje hvor det som fungerer i dag, ikke nødvendigvis er det som fungerer i morgen, sier Susanne Vedvik Kalleberg.

– Susanne har en svært sterk digital retailkompetanse, og da er Schjærven det perfekte stedet å være for henne. Vi har en ambisiøs retailsatsing, og søker etter rådgivere som forstår hvor utviklingen går og som er resultatorientert på vegne av oss og våre kunder. Susanne har en veldig spennende profil. Vi er veldig glade for å ha henne på plass hos oss, sier Håkon Preus, leder for rådgiverapparatet og strategidirektør i Schjærven.