Slik takler du utfordringene i retailbransjen

Bli med på ANFOs Retail Innovation onsdag 13. november på Latter på Aker Brygge.

Retail-bransjen står overfor omstilling og utfordringer på mange plan. Kundene er mindre lojale, har større forventninger og krever mer av deg som retailer enn noen gang tidligere.

Nå har du muligheten til å lære mer om denne problematikken, og ikke minst lære mer om løsningene som bidrar til vekst og fremgang for deg som retailer. Onsdag 13. november skal ANFO og Schjærven arrangere Retail Innovation 2019, en konferanse som går i dybden på hva morgendagens handel innebærer.

Se hele programmet her.


10 foredrag

Heldagsseminaret arrangeres på Latter på Aker Brygge. På agendaen står en rekke dyktige fagpersoner fra ulike deler av bransjen som skal gi deg tips og inspirasjon om hva som skal til for å lykkes.

Sosiolog og spaltist, Kjetil Rolness spør om vi har mistet vår handlekraft, og Schjærvens egen Lasse Maugesten og Are Thu fra Re:Media (en del av Schjærven-konsernet) skal snakke om henholdsvis New Retail og kunstig intelligens. I tillegg blir det foredrag fra Facebook, Clas Ohlson, Deloitte, Subscrybe, Sandvika Storsenter, Enklere Liv og Ringo Leker. 


Faglig påfyll på høyt nivå

– Bransjen trenger en arena med fokus på retail og retail-marketing. Retail Innovation er en av få arenaer hvor fokuset udelt er på dette fagfeltet. Vi er stolte av å bidra med vår kunnskap og våre refleksjoner på utviklingen fremover. Det er en tid med store utfordringer og store mulighetsrom for alle som jobber med handel. Vi ser frem til en dag med faglig påfyll og gode diskusjoner, sier Anders Waage, konsernsjef i Schjærven og byråleder i Schjærven Reklamebyrå.

Høres dette spennende ut? Meld deg på her.


-


Deler ekspertise: Schjærven stiller med to foredragsholdere på Retail Innovation. Her representert ved Anders Waage (konsernsjef i Schjærven og byråleder i Schjærven Reklamebyrå), Lasse Maugesten (Head of Retail Strategy & Concept Development i Schjærven Reklamebyrå) og Are Thu (Head of Insights and Analytics i Re:Media).