XXL: «All Sports United»

Kommunikasjonskonsept og endring av oppfattelsen av merkevaren. 

XXL ville gjennomføre en endring av hvordan man oppfattet merkevaren fra lavest på pris til best på sport.

Schjærvens svar på den utfordringen ble kommunikasjonskonseptet "ALL SPORTS UNITED".

All Sports United er et helheltskonsept hvor det løper en rød tråd gjennom alle kanaler og har en lang levetid. Konseptet brukes også for å sikre XXLs lanseringer av nye butikker, samt etableringen på ny markeder.

Her kan dere se et eksempel på en leveranse i ALL SPORTS UNITED:


20 millioner 

visninger

    The celebration suggests the power the Olympics in Rio has to unify Brazil, as well as bring the world together as a whole – an uplifting and cheerful ad that proves how much brand awareness can be improved by playing on current events with a dash of Brazilian football fame.

    The 8 Most Viewed Video Ads of the Rio 2016 Olympics


    6 millioner 

    visninger

      The message in the video is one that can’t be understated during this difficult time for the Russian LGBT community: sports are for everybody, “whatever team you play for.
      Huffington Post


      Zombie TV Commercial So Awesome It Was Banned
       geektyrant.com