Bilde int web

BI

BI oppdaterer businesspråket

Handelshøyskolen BI gir nytt innhold til kalde finansord.

Business er i endring, og de siste årene har bærekraft og menneskelig kapital fått stadig større plass. All forskning viser at personlig utvikling og mestring er det som gjør deg mest lykkelig og produktiv i arbeidslivet. Og at veien til målet er like viktig som målet i seg selv. Og det er avgjørende å tenke på når du velger utdanning eller videreutdanning.

Utdanning er en av de største investeringene du kan gjøre for deg selv og fremtiden din, og Handelshøyskolen BI tror på alle som er villige til å jobbe hardt for å oppnå det de vil.

BI er pådriver for en moderne business, der trivsel og mestring er en like verdifull valuta som inntekt, status og suksess. Derfor oppdaterer BI det tradisjonelle businesspråket og fyller det med nye verdier som redefinerer hva velstand innebærer i 2022. Nå med tre filmer som dramatiserer de menneskelige egenskapene som ligger bak: Innsatsvilje, pågangsmot og utholdenhet.

Kampanjen er laget av Schjærven Reklamebyrå og går i sosiale medier, på digitale boards og displaybannere. Filmene er laget av Torstein Bjørklund hos Willy Nikkers.


Kampanjeside: https://www.bi.no/make-it-your-business/

REKLAMEBYRÅ: Schjærven Reklamebyrå
Kreativt team:
Hanna Ringheim
Nina Cecilie Loftum
Einar Nonstad
Espen Lie Andersen
Rådgiver:
Håkon Preus
Are Thu
Prosjektleder:
Stine Farstad

FILMPRODUKSJON: Willy Nikkers
Regissør:
Torstein Bjørklund

Produsent:
Nicoline Helgø

Produksjonsleder:
Mari Jørgensen

Komponist:
Petter Fagerlund

Klipp:
Shortcut

ANDRE INVOLVERTE
Ansvarlig hos kunde:
Tone Steen Sandberg
Anette Skott