1240x700 header

Bohus

Årets Bohus-magasin

Inspirerende produktmagasin som viser utvalget hos Bohus.

Det er mange måter å bo på, og uansett hvem du er har Bohus det du trenger. Det årlige Bohus-magasinet viser utvalget av møbler og interiør, i inspirerende magasinform.

Bohus har mange, svært effektive taktiske kampanjer i løpet av året. Men merkevaren Bohus handler om å bo på din måte. Magasinet skal balansere kommunikasjonen ved å inspirere, og vise bredden i utvalg og stil.

1240x700 forside

Bohus har laget magasinet i mange år, med stor suksess. Det lanseres hver høst på arrangementet Damenes Aften; et populært inspirasjonsarrangement hos Bohus. Kundene ser frem til magasinet som en årlig begivenhet.

Magasinet tematiserer det å bo, på mange ulike måter. Sammen eller alene, på stor eller liten plass, moderne eller tradisjonelt. Sesongens trender og farger presenteres, sammen med det store, fristende utvalget av møbler og interiør.

1240x700 oppslag1

Magasinet trykkes i opplag på 800 000 stk., som måles i etterspørsel etter varer og produkter vist i magasinet. Merkevaretrackeren viser at magasinet har en sterk merkevarebyggende effekt, som befester Bohus’ sterke posisjon hos nordmenn.

1240x700 oppslag2