Krogh Optikk

For your eyes only

Brillekampanje for Krogh Optikk, i samarbeid med Tom Ford, Prada, Silhouette, Armani og Façonnable. Kampanjen viser sesongens brillenyheter fra hvert motehus, på print og digitalt. Den forteller en kjærlighetshistorie der brillene er avgjørende.

Krogh Optikk selger mange eksklusive merkevarer, med hver sin identitet. Den årlige høstkampanjen skal vise brillenyheter fra fem ulike motehus. Hvert merkes unike kvalitet skal ivaretas, samtidig som kampanjen skal fremstå helhetlig og bygge profil for Krogh Optikk. En kampanje fra en moteaktør skal være tidsaktuell, relevant og interessant.

Mote speiler verdenssituasjonen, eller er en motreaksjon på den. De siste årene har vært mer konfliktfylt enn vi har vært vant til. Kampanjen protesterer mot det, og hyller kjærligheten mennesker imellom.

Hvert motehus har sin egen annonsering, som viser en del av en større historie, om et par, en romantisk helg på Bristol. På kroghoptikk.no får du vite mer om hvordan de møttes. Helheten utgjør en komplett kjærlighetshistorie, der briller spiller en avgjørende rolle for romantikken.

Foto: Lars Botten
Styling: Pauline Nærholm
Hår/make-up: Sissel Fylling
Modeler: Sofie/Team og Ben/Mikas.