Bilde 1

BI

GET FRESH PERSPECTIVES ON BUSINESS: Internasjonal kampanje for Handelshøyskolen BI

Slik skal BI Norwegian Business School sikre flere internasjonale studenter.

Selv om BI har tre internasjonale akkrediteringer og dermed er blant topp 1% av businesskolene i verden, er det hard konkurranse om internasjonale studenter. Studentene skal dessuten hentes fra land der BI er en ukjent merkevare: Kina, India, Vietnam, Brasil, USA, Mexico, Tyskland, Italia, Frankrike og Sveits.

Norge er altså ukjent for mange. Men Norge er også landet som (i tillegg til å være store på fisk) er i forkant og beviser at bærekraft, mangfold og likestilling ikke bare gir høy levestandard – det er også veldig bra for business. Og det er svært attraktivt for nytenkende studenter! Altså må de få en vekker om BI og Norge som studiedestinasjon – og om at BI ønsker seg studenter som vil ha FRESH PERSPECTIVES ON BUSINESS.

Filmene er laget av Willy Nikkers, med Torstein Bjørklund på regi.