XXL Just add you 6 forside

XXL

Just Add You!

XXL med fristende sommerkampanje

- Vi prøvde å finne foto som i seg selv var så gode og innbydende at du fikk lyst til å være der. Kundene skulle kjenne at det eneste som mangler i bildene er dem selv – og topp utstyr fra XXL, sier AD Jørgen Marthinsen.

XXL Just add you 1
XXL Just add you 2
XXL Just add you 3
XXL Just add you 4

Tanken bak årets sommerkampanje for XXL var å inspirere folk til å begynne å trene, campe eller bare gå en tur. Ved hjelp av foto i meget høy kvalitet av fantastisk natur og freshe treningsarenaer, ville vi få folk til å drømme seg bort litt, og sette seg selv inn i bildene.

For en freeridesyklist så er kanskje det mest fristende stedet å være en grusvei på høyfjellet og for en sportsfisker så kanskje det er et stille vann midt i granskauen.

Xxl just add you 3
XXL just add you outdoor

- Det var både utfordrende og befriende å lage kommunikasjon om sport og villmark uten å faktisk vise produktene. Vi følte at vi traff på et høyere emosjonelt nivå, dette er jo verdens beste eksempel på at Less is More, sier tekstforfatter Espen Lie Andersen.

Kampanjen ble tatt ut i samtlige kanaler; utendør, TVC, digitale bannere, hjemmeside, printannonser, DM, SoMe, OLV og nyhetsbrev.

XXL just add you trykk 1
XXL just add you trykk 2
XXL Just add you 5
XXL Just add you 6
XXL Just add you 8 m kant

Kreativt team: Espen Lie Andersen og Jørgen Marthinsen
Prosjektleder: Ane Henny Holter
Rådgiver: Knut Røse