Xxl just add you banner 2

XXL

Just Add You!

XXL med fristende sommerkampanje

- Vi prøvde å finne foto som i seg selv var så gode og så innbydende at du fikk lyst til å være der, sier AD Jørgen Marthinsen. - Vi ville at kundene skulle kjenne at det eneste som mangler i bildene er dem selv - og topp utstyr fra XXL, fortsetter han

Just add you 1

Tanken bak årets sommerkampanje for XXL var å inspirere folk til å begynne å trene, campe eller bare gå en tur. Ved hjelp av foto i meget høy kvalitet av fantastisk natur og freshe treningsarenaer, ville vi få folk til å drømme seg bort litt, og sette seg selv inn i bildene.

For en freeridesyklist så er kanskje det mest fristende stedet å være en grusvei på høyfjellet og for en sportsfisker så kanskje det er et stille vann midt i granskauen.

Xxl just add you 2

- Det var både utfordrende og befriende å lage kommunikasjon om sport og villmark uten å faktisk vise produktene. Vi følte at vi traff på et høyere emosjonelt nivå, dette er jo verdens beste eksempel på at Less is More, sier tekstforfatter Espen Lie Andersen

Kampanjen ble tatt ut som annonser til magasiner, FB og Instagram, samt XXL sin egen nettside

Just add you 3

Kreativt team: Espen Lie Andersen og Jørgen Marthinsen

Prosjektleder: Ane Henny Holter

Rådgiver: Knut Røse