Power Schjarven Sommer Film forsidebilde

Power

Power på safari i sommer

Elektronikkjeden ønsker å legge litt ekstra «power» i sommeren.

Årets sommerkampanje skulle fokusere på hvordan Power kan hjelpe kundene i en sommer som vil bli veldig annerledes. Utenlandsturene er avlyst, og vi fokuserte derfor på at man kan gjøre mye for at sommerferien kan bli vel så hyggelig her hjemme. «Legg litt ekstra power i sommeren» ble konseptet, og det ble tatt ut med filmer og kommunikasjon i alle flater.

– Ved å «legge litt ekstra power i sommeren» finnes det mange muligheter for å skape gode opplevelser i hjemmet, sier Johannes Ittelin-Brynildsen, nordisk markedssjef i Power.

– Det å lage to reklamefilmer under strenge koronaregler var også en utfordring i seg selv, sier Bruno Ø. Kvae, ansvarlig produsent fra Clockwork.

– Vi hadde en egen koronaansvarlig, ingen vanlig mat og kaffestasjon, og sjokolade og nøtter var byttet ut med antibac. Aktørene i filmen skulle sitte tettere sammen enn tometersregelen, så vi var derfor avhengige av at vi castet en ekte familie, slik at vi holdt oss innenfor regjeringen og NFI sine regler, fortsetter Kvae.

Kunde og kreatører fulgte produksjonen over digitale møteplasser. Derfor var det ekstra tilfredsstillende å se at det fungerte bra, selv med disse begrensningene.

Alle regler ble overholdt – og resultatet ble en produksjon alle er stolte av. På regi var vi heldige og fikk med oss Lars Tovik fra Oslo Assembly.

Kunde: Power
Team: Ståle Schjærven, Tone Bedzeti, Øyvind Leonsen og Jon Erik Skiælder
Produsent: Bruno Ø. Kvae, Clockwork
Regissør: Lars Tovik, Oslo Assembly