Krogsveen 2021 08 20

Krogsveen

Nytt reklamekonsept for Krogsveen

– Dette viser det jeg har sagt hele tiden. Vi jobber med mennesker, sier Gunnar Krogsveen, som etablerte Krogsveen i 1975.

– Briefen fra Krogsveen var tydelig og god, og så var det vår jobb og se de utenfra, skape en nerve og vise folk rundt om i landet hva som virkelig bor i selskapet. At det er et varmt og godt selskap, hvor samspillet mellom ansatte og deres kunder er kjempeviktig, var det liten tvil om. Som mange vet, så kjøper vi ny bolig når vi går over i en ny livsfase og det var derfor vi ønsket å vise at Krogsveen forstår deg og er her for deg, sier det kreative teamet, Øivind Eide og Espen Skrolsvik.

– Krogsveen ønsker å vise sin lidenskap til faget, og eiendomsmegling består av mange utfordringer. Det er alltid en balansegang mellom det å snakke til hodet og lommeboken på den ene siden, og hjertet og følelsene på den andre siden. Krogsveen tar med dette konseptet et tydelig standpunkt, og miksen i kommunikasjonen deres fremover tror vi blir veldig bra, uttaler konsulent Ane Henny Holter.

Involverte byråer

Schjærven Reklamebyrå
Øivind Eide, Kreatør
Espen Skrolsvik, Tekstforfatter
Bruno Kvae, Byråprodusent
Ane Henny Holter, Konsulent

Motion Blur
Nina Lorentzen, Produsent
Emilie Beck, Regissør
Erik Skram Dyblie, Produsent