
XXL
XXL hjelper kundene å få mer ut av sin arena
Alle har en favorittarena de trives ekstra godt på. I sommer har de ansatte i XXL ekstra fokus på at kundene skal lykkes på sin arena.
I fire uker i sommer skal de ansatte i XXL hjelpe kundene å få mer ut av sine sports- og friluftsarenaer. For å spisse kampanjen, så har vi delt opp ukene i ulike fokusområder: jakt og friluftsliv, barnas arena, trening og sport, og til slutt løping.
Hos XXL jobber det hundrevis av engasjerte og erfarne idrett og friluftsmennesker som brenner for sine arenaer. Det er disse menneskene som gjør at XXL kan gi den hjelpen folk trenger for å lykkes. Derfor har de ansatte i XXL fått en sentral rolle i kampanjen.
På Facebook deler de ansatte sine tips og anbefalinger.




Vi har også brukt de ansatte i filmer til TV og nett:
Kampanjen ble også tatt ut i butikk, DM og på nett.










Kreativt team: Espen Skrolsvik og Øivind Eide
Rådgiver: Knut Røse
Prosjektleder: Ane Holter