// Vevlink

Help

HELP – Rett skal være rett for Gud og hvermannsen

I vår nyeste kampanje for HELP løfter vi frem behovet for rettferdighet, ikke bare for de ressurssterke, men for «Gud og hvermannsen».

Bakgrunn

HELP er Norges største advokatfirma med abonnementsløsning for privatpersoner. Gjennom forsikring gir de folk flest tilgang til juridisk hjelp – uten timepris og høy terskel. Mange forbinder fortsatt juridiske tjenester med noe dyrt, skummelt og utilgjengelig. Derfor ønsket HELP å treffe bredere, med et budskap som gjør det klart at det å ha en advokat i ryggen ikke er forbeholdt noen få.

Løsning

Med utgangspunkt i det etablerte konseptet «Rett skal være rett», tok vi det hele ett skritt videre: «Rett skal være rett for Gud og hvermannsen». Kampanjen setter fokus på bredden av mennesker og situasjoner der juridisk hjelp kan være avgjørende – fra nabokrangler og arvesaker til samlivsbrudd og leiekonflikter.

Vi utviklet et tydelig visuelt uttrykk, kombinert med tekstbudskap som treffer både hode og hjerte. Tonen er folkelig og direkte, og målet er å få folk til å kjenne seg igjen – uansett bakgrunn. Kampanjen ble lansert på utendørsflater over hele landet.

Resultat

Kampanjen har løftet HELP sitt engasjement og tilstedeværelse i offentligheten, med en tydeligere posisjon som advokaten for alle. Markedssjef i HELP, Cathrine Kaxrud, uttrykte at budskapet og det visuelle uttrykket traff blink – og at det kler både merkevaren og medieflatene perfekt.

Kampanjen har løftet HELP sitt engasjement og tilstedeværelse i offentligheten, med en tydeligere posisjon som advokaten for alle. Markedssjef i HELP, Cathrine Kaxrud, uttrykte at budskapet og det visuelle uttrykket traff blink – og at det kler både merkevaren og medieflatene perfekt.

I vår nyeste kampanje for HELP løfter vi frem behovet for rettferdighet, ikke bare for de ressurssterke, men for «Gud og hvermannsen».

Bakgrunn

HELP er Norges største advokatfirma med abonnementsløsning for privatpersoner. Gjennom forsikring gir de folk flest tilgang til juridisk hjelp – uten timepris og høy terskel. Mange forbinder fortsatt juridiske tjenester med noe dyrt, skummelt og utilgjengelig. Derfor ønsket HELP å treffe bredere, med et budskap som gjør det klart at det å ha en advokat i ryggen ikke er forbeholdt noen få.

Løsning

Med utgangspunkt i det etablerte konseptet «Rett skal være rett», tok vi det hele ett skritt videre: «Rett skal være rett for Gud og hvermannsen». Kampanjen setter fokus på bredden av mennesker og situasjoner der juridisk hjelp kan være avgjørende – fra nabokrangler og arvesaker til samlivsbrudd og leiekonflikter.

Vi utviklet et tydelig visuelt uttrykk, kombinert med tekstbudskap som treffer både hode og hjerte. Tonen er folkelig og direkte, og målet er å få folk til å kjenne seg igjen – uansett bakgrunn. Kampanjen ble lansert på utendørsflater over hele landet.

Resultat

Kampanjen har løftet HELP sitt engasjement og tilstedeværelse i offentligheten, med en tydeligere posisjon som advokaten for alle. Markedssjef i HELP, Cathrine Kaxrud, uttrykte at budskapet og det visuelle uttrykket traff blink – og at det kler både merkevaren og medieflatene perfekt.

Kampanjen har løftet HELP sitt engasjement og tilstedeværelse i offentligheten, med en tydeligere posisjon som advokaten for alle. Markedssjef i HELP, Cathrine Kaxrud, uttrykte at budskapet og det visuelle uttrykket traff blink – og at det kler både merkevaren og medieflatene perfekt.

Medvirkende

No items found.